a {color: #01fefd;text-decoration:underline;}

Bara så att ni vet!

Tja allihopa!

Jag har tagit ett litet break från youtube men jag kommer tillbaka snart så snart!

Jag är snart på 500 Subs och det tycker jag är väldigt trevligt om jag får säga det själv hehe.

Jag tycker det är ganska få som kollar in bloggen. men det väljer ni helt själva. jag är bara glad att nån kikar in sådär nån gång i veckan!

Just nu är jag nere i norrköping hos joel holmqvist och vi filmar förfullt! skall ni veta. han ska snart tatuera sig på magen och det kommer vara väldigt kul att filma hihihi!!!

aja Peace out mathafakkas så syns vi snart <3


Kommentarer
Postat av: Ida

Metaltown ? :3

2011-01-14 @ 20:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0