a {color: #01fefd;text-decoration:underline;}

inte mycket gjort!

Yja allihopa!

Jag har varit sjuk nu i ungefär en vecka och 2 dagar. och jag har inte tänkt på att filma så mycket men jag hoppas det kommer någonting snart. det gäller iallafall att ha tålamod. btw måste ha mera tittare. det är jättebra om det är mer folk som tittar! aja jag skulle egentligen bara säga att jag varit sjuk så jag har inte hunnit filma eller göra någonting. FÖRLÅT!


Kram Gizzy!

För Frågor eller önskemål maila mig på [email protected]

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ser din drömtjej ut? skulle vara kul att veta! vilka egenskaper också osv osv

2010-11-15 @ 21:38:28
Postat av: Gizzy

Sv: Bra fråga. Jag vet faktist inte! jag gillar ju gulliga kramiga tjejer som är underbara. utseende är inte alls speciellt. bara hon luktar gott sköter sin hygien och kanske piffar upp sig lite när man ska ut eller nått. annars om man bara ligger hemma och myser så ska hon bara vara gullig älskvärd och rolig. Bra fråga Btw ;D MVH Gizzy

2010-11-16 @ 13:50:28
URL: http://realrickzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0