a {color: #01fefd;text-decoration:underline;}

NY VIDEO PÅ G

Hej alla rickzy tittare!en ny video kommer inom kort ska försöka ladda upp den ikväll om mitt i-net pallar! videon kommer bestå av många olika klipp och grejor.

För önskemål och saker så kan ni maila mig på

[email protected]

eller så skriver ni på Youtube, myspace,facebookgruppen eller på bloggen!

Partnerskap på Youtube?

Jag behöver hjälp med lite info om själva partnerskapet på youtube om det tillexempel kostar pengar eller nått!

maila mig eller skriv!

Tack till alla som prenumererar!

Tack till alla som prenumererar! ju mer som tittar och prenumererar på min kanal på youtube destå mer chans kan jag få partner!

Hoppas folk läser detta kram från Gizzy collins <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0