a {color: #01fefd;text-decoration:underline;}

Nya ideér maybe!

Hej allihopa!

okej jag har fått nya ideér till ett nytt intro men den här gången ska den vara perrrrfffaaa! jag ska försöka ta mig hjälp till en proffesionell (hur det stavas) filmare som ska filma och trixa. hursomhelst så ska introt inte alls vara långt räkna med 10 eller 8 sekunder kanske. jaja vem vet.

ANA GINA SHOW!

fett rolig show hon har fått på svt play kolla gärna i det. hon har små roller som shane dawson ungefär! fast svenskt. thihihi.

Nya Foeks!

haha jag såg en rolig kanal med en person som kallar sig Danne. jag tror hon har fått lite insperation från mig men men. förlåt Danne om du läser det här jag kan ha fel.


BTW!

Jag har tänkt på om man kanske skulle göra en till Den där joel grejen typ som när vi snacka skit om varandra fast bara på skoj aja håll koll på min blogg så får ni veta mer information om vad som händer!






Frågor och önskemål maila mig på [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0