a {color: #01fefd;text-decoration:underline;}

Kameran på hyllan?

Tja Allihopa!

ja, jag har lagt kameran på hyllan ett tag! men jag har inte tröttnat på att göra videos! jag behöver bara ta semster från youtube ett tag. men ma vet aldrig nån dag kanske det dyker upp ett videoklipp. men till lovet lovar jag att filma en massa skit så ni kan garva och kommentera.

Tröjtryck!

Jag funderar på att göra tröj tryck så att man kan beställa tröjer om man diggar mig och min kanal om det skulle vara nått intresse så gärna ni som läser min blogg kommentera gärna i kommentars spalten nedanför det här inlägget så vet jag hur många som är intresserade! :)

Jul lovet!

Jul lovet så kommer jag och joel starta en grej som heter JoelTV som han ska ha på sin kanal *HolmqvistChannel*
det ska bara va intervjuer och Fjanteri! thihi!



För frågor och önskemål maila mig på [email protected]

Kommentarer
Postat av: Hannah

jag vet ganska många som skulle vilja ha tröjor C: gör massa!! :3

2010-11-28 @ 23:46:41
Postat av: Gizzy

Kul och höra Hannah få fler att vilja ;D

2010-11-29 @ 10:03:38
URL: http://realrickzy.blogg.se/
Postat av: amanda

jag och min kompis skulle helt klart vilja ha dom!:D:D

2010-12-04 @ 22:11:08
URL: http://amandaisthefuckingshiet.blogg.se/
Postat av: Tua

Oh! Jag vill lätt ha en 8D

2010-12-25 @ 11:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0